The time is NOW!













manicure: Pure Allure
koszula: StaffByMaff
torebka: Jan-Pol Bis by Adela Surowiecka for EM Stylisation
zegarek: Deja vu Zegarki
bransoletka: KOD
okulary: House
buty: Primark

Ten post został dodany niedziela, 18 sierpnia 2013 i został oznaczony tagiem . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

9 Odpowiedzi na “ The time is NOW! ”

  1. Koszula od Maff powala ! Jest piękna ! Bardzo podoba mi się również torebka :)Ja w najbliższym czasie planuję zakup tej właśnie koszuli :)

    Zapraszam do siebie, mam nadzieję, że również zostawisz u mnie po sobie ślad :)) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest rewelacyjny, a do koszuli pasuje idealnie. Świetna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz, kolor bluzki bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne buty, koszula, zegarek.. idealnie zgrany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek jest świetny, jeszcze takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój autorski zestaw :) - niedługo będzie dostępny w sprzedaży: http://www.shop.dejavu-fashion.eu/

      Usuń
  7. zegarek super :)pozdrawiamy S&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomponowany przeze mnie zestaw Deja vu Zegarki już dostępny na stronie!

      http://www.shop.dejavu-fashion.eu/pl/by-fashion-me-ewa-michalik-20-combinations.html

      Wystarczy wpisać kod rabatowy "Fashion Me_20%" podczas składania zamówienia a otrzymacie - 20% rabatu. Kod jest ważny tylko do końca września! :)

      Usuń